Aliexpress

Forums Mode & Beauty Aliexpress

This topic contains 19 replies, has 7 voices, and was last updated by  Pien 2 weeks ago.

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 20 total)
  • Author

Marels
    Moderator

Wie bestelt er wel eens iets via Aliexpress?
    Wat zijn jouw topaankopen of juist absolute flops? Of ben je juist faliekant tegen, mag natuurlijk ook.

Mijn ervaring is dat je er soms hele leuke dingen kunt scoren maar soms kom je ook echt meuk tegen. Gelukkig nog nooit een echte miskoop gehad. Wel eens een spijkerbroek gekocht die niet paste maar dat is het risico van het vak.

Hele leuke ervaring met de vintage jurkjes van Zaful, daar heb ik er een paar van.
    En jullie ervaringen?

Site Admin
    Vragen? Problemen? --> admin@sayswho.nl

668; The Neighbour of the Beast!

Doornroosje
    Participant

Ik koop geen kleding, wel andere dingen. Waszakjes, filters voor de robotstofzuiger (laatst achtergekomen dat ze die daar ook hebben en ze zijn goed!), gezichtsmaskers, glasvijlen, pillendoosjes,…

O, wel sokken, die vind ik ook heel goed. Coolmax of zoiets is het ‘merk’.

vlaamsevink
    Participant

Niet echt ervaring mee, heb er wel eens gekeken voor specifieke technische dingen (onder andere lege blu ray-schijfjes die dan wel van een specifiek type moesten zijn) en dan hadden ze het niet, of de prijs was eigenlijk niet lager dan bij Amazon. Maar je hoort er vaak goeie dingen over, dus ik was vast net naar de verkeerde producten aan het zoeken. 🙂

Marels
    Moderator
    Topic Starter

Coolmax heb ik ook wel eens hier in de winkel gekocht bij de Action ofzo dus zal wat hetzelfde zijn.
    Ondergoed bestel ik tegenwoordig wel op Aliexpress, hele fijne gewone katoene onderbroeken gevonden. Per zes ofzo te bestellen voor een tientje of iets in die richting, belachelijk goedkoop in elk geval.

Zijn die gezichtsmaskers goed Roosje? Ik heb eigenlijk gehoord dat je met make-up en aanverwante voorzichtig moet zijn op Aliexpress omdat die niet getest zijn voor de Europese markt.

Ik bestel eigenlijk regelmatig maar vooral dingen waarvan ik het geen drama vind als ik het weg moet donderen als het niks blijkt te zijn. Risico van het vak natuurlijk.
    Je gaat dingen niet even terug sturen naar China.

Ach, ik vind het wel grappig. Als ik iets moet hebben wat geen fortuin kost en geen haast heeft, kijk ik tegenwoordig eerst op Aliexpress en dan pas verder.

Site Admin
    Vragen? Problemen? --> admin@sayswho.nl

668; The Neighbour of the Beast!

NummerZoveel
    Participant

Ik heb er nog nooit iets besteld. Heel af en toe bedenk ik me om er eens te kijken, maar dan vind ik net niet wat ik zoek of ik vind het wel maar de prijs maakt het niet de moeite waard om het daar te kopen.

Doornroosje
    Participant

Coolmax heb ik ook wel eens hier in de winkel gekocht bij de Action ofzo dus zal wat hetzelfde zijn.
    Ondergoed bestel ik tegenwoordig wel op Aliexpress, hele fijne gewone katoene onderbroeken gevonden. Per zes ofzo te bestellen voor een tientje of iets in die richting, belachelijk goedkoop in elk geval.

Zijn die gezichtsmaskers goed Roosje? Ik heb eigenlijk gehoord dat je met make-up en aanverwante voorzichtig moet zijn op Aliexpress omdat die niet getest zijn voor de Europese markt.

Ik bestel eigenlijk regelmatig maar vooral dingen waarvan ik het geen drama vind als ik het weg moet donderen als het niks blijkt te zijn. Risico van het vak natuurlijk.
    Je gaat dingen niet even terug sturen naar China.

Ach, ik vind het wel grappig. Als ik iets moet hebben wat geen fortuin kost en geen haast heeft, kijk ik tegenwoordig eerst op Aliexpress en dan pas verder.

O, hebben ze die Coolmax ook in de action, dat wist ik niet! Ik heb die gezichtsmaskers nog niet geprobeerd! Die heb ik laatst besteld. En eens, ik bestel ook alleen heel goedkope dingen waarvan ik het niet erg vind als ik ze weg moet gooien. Maar een paar dingen bestel ik nu echt regelmatig, oa die filters voor de robotstofzuiger.

Pien
    Moderator

I :heart: Ali, Ik bestel er regelmatig.
    In het verleden ook wel eens wat kleding maar dat vind ik toch niet zo’n succes.
    Het valt toch allemaal wat krapjes en ik ben bang dat als ik de xl variant bestel dat het weer veel te groot valt.
    Daarom gestopt met kleding maar dan blijven er nog meer dan genoeg hebbedingen over om te
    kopen :whistle:
    Een greep uit mijn bestellijstje…tassen, lampjes, stappenteller, sokken, telefoonhoesjes, haarspelden, olieflesjes voor in de keuken, armbandjes, oorbellen, brillenkoordjes, kabeltjes en andere prullaria voor mobieltjes, kettinkjes, kwasten en..en..en… :wacko:
    Ik heb ook niet echt een miskoop gehad, wel eens een hoesje dat in plaats van zacht rose knalpaars blijkt te zijn maar ach voor die 2 euro hoor je mij niet klagen 😉
    Overigens is niet alles van het lijstje van mij ik bestel ook voor de rest van de familie, ik ben gebombardeerd tot een soort van Ali distributiecentrum :whaha:

Moderator
    Vragen? Problemen? --> mods@sayswho.nl

Soms praat ik tegen mezelf, dan moeten we allebei lachen.

snoesje666
    Participant

Ik heb het gevoel dat je al dit soort dingen net zo goed (of slecht) bij de Action haalt.

Prijsvergelijken op internet doe ik voor sommige dingen wel. In Engeland zag ik chroom nagellak van Sensationail voor £ 15. Dat zou ongeveer € 18 zijn. Checken op bol.com, lijkt het daar € 9,99.

Pien
    Moderator

Ik heb gisteren een nieuw horloge gekocht, niet goedkoop….2 euro en 49 cent 
    Uiteraard wel met gratis verzending ander werd het wel heel duur 

Moderator

vlaamsevink
    Participant

Daar heb je waarschijnlijk niet zo heel erg veel aan. Zal wel de Chinese tijd aangeven.

NummerZoveel
    Participant

Jeetje @pien, jij laat het wel heel breed hangen! Heb je de Staatsloterij gewonnen ofzo? 

zijvanboven
    Participant

Ik koop regelmatig dingen bij Alie. 1 x heb ik iets ontvangen dat kapot was, was een kattenspeeltje van wel 35 hele eurocenten dus ik heb maar geen dispuut geopend.
    Telefoonhoesjes en screenprotectors, 2 afdruiprekjes voor boven de gootsteen, sjaaltje, pompomps (zo’n fluffy pluizebol om aan je tas te hangen), nagelstickers, laserlampje voor het poezenbeest… dat soort meuk. Het duurste was een ‘Arctic Air cooler’ van ca. E 22.– Die was binnen 6 dagen geleverd.
    Je moet rekening houden met een wat langere levertijd maar ik vind het steed, wat zou er in zitten?

vlaamsevink
    Participant

Ja, pakjes krijgen is inderdaad sowieso leuk. 🙂 Alleen jammer dat je ze dan ook steeds moet betalen!

Pien
    Moderator

Grappig dat dit topic weer opduikt want ik heb toevallig afgelopen week mijn horloges ontvangen
    Ik was even bang dat ze niet meer zouden komen want zolang heb ik eigenlijk nog nooit hoeven wachten op pakjes.
    Het wachten is nu nog op twee telefoonhoesjes die ik voor zus heb besteld.
    En dan proberen niet “per ongeluk” op Alie terecht te komen want ik zie meestal wel iets wat ik altijd al heb willen hebben

Moderator

vlaamsevink
    Participant

‘Horloges’… Jij hebt zoveel vertrouwen in de spullen van Ali dat je er voor de zekerheid meteen meerdere bestelt… 😉

Pien
    Moderator

‘Horloges’… Jij hebt zoveel vertrouwen in de spullen van Ali dat je er voor de zekerheid meteen meerdere bestelt… 😉

Ik begon heel braaf met 1….maar de volgende dag twijfelde ik of het niet een andere kleur had moeten zijn.
    Uiteindelijk zijn het er 3 geworden zwart, bruin en grijs
    De batterij in mijn huidige horloge vervangen kost meer dan de drie horloges die ik nu bij Ali heb gekocht

Moderator

vlaamsevink
    Participant

Haha. 🙂 Ik draag eigenlijk nooit meer een horloge sinds ik een gsm bij me heb. Vond die dingen toch al onhandig… ofwel deed ik ze strak om de pols en dan bleven ze zitten maar erg aangenaam was dat niet, ofwel zette ik het bandje een gaatje losser, maar dan zwiept zo’n horloge heen en weer telkens je je armen beweegt. Ik had een zakhorloge moeten kopen, geloof ik. 😉

Pien
    Moderator

De afgelopen tijd heb ik het een en ander ingeslagen voor onder de kerstboom.
    Grappige shirts voor man en zoon, telefoonhoesjes, oorbellen, posters en truien voor nichtje, zus heeft een bestelling van kerstsokken doorgegeven voor haar collega’s en verder nog wat sleutelhangers en hebbedingen die ik heel erg nodig had
    Gisteren nog een regenjas voor hond besteld.
    Hond heeft nog nooit een jas gehad dus om te proberen een simpel/veilig exemplaar uitgezocht.
    Als hond er vrede mee heeft heb ik al een hele hoop lachwekkende jassen gezien waar ik hond in kan hullen

Moderator

Pien
    Moderator

Deze bling-bling sleutelhanger MOEST ik hebben

Moderator

Pien
    Moderator

Vorig jaar een leren tas (yellow-brown) gekocht bij Ali die me zo goed is bevallen dat ik pas geleden dezelfde tas in het zwart heb besteld, en ook die is kwalitatief prima.

Moderator

Viewing 20 posts - 1 through 20 (of 20 total)

You must be logged in to reply to this topic.