Castrerende opmerkingen.

Forums De Kantine Castrerende opmerkingen.

This topic contains 10 replies, has 8 voices, and was last updated by  Pien 3 months, 2 weeks ago.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author

snoesje666
    Participant

Volgens man ben ik soms écht een bitch.
    Het gemeenste vond hij toen we mijn ex-vriend tegenkwamen. Die vertelde enthousiast dat hij nu meer verdiende dan zijn vrouw. Ik vroeg toen of ze part-time was gaan werken.
    Ja, dus.

Volgens man was dat gemeen, volgens mij was het oprechte belangstelling.

Hebben jullie dat ook wel eens?

zazamaenade
    Participant

Oh, ja, dat doe ik vrij vaak, schijnt het (heb het zelf niet eens door).
    Kan alleen nu even geen voorbeeld geven, ik kom er nog op terug ! 😀

nlies
    Participant

Jou man is dus slimmer dan jouw ex, als ex tenminste niet echt doorhad wat jij zei

vlaamsevink
    Participant

Ik geloof dat ik wel eens iets zeg dat wat minder aardig overkomt dan het bedoeld is… 🙂

snoesje666
    Participant
    Topic Starter

Dat had hij volgens mij wel door.

Tsja, wat is het ook voor onderwerp?
    Als je op zo’n manier moet pochen, dan vráág je er ook een beetje om.

dolfje
    Participant

Hm ik dacht toch echt dat ik gisteravond hier had gepost dat ik ook nogal bekend sta als botterik maar de post is weg.
    Ik heb ook geen concrete voorbeelden maar echt attent ben ik ook niet. Nieuwe bril? Zie ik niet. Jarig? Ik kan je op kantoor al 5 keer hebben gezien voor ik het die dag doorheb…

pluk
    Participant

Dat had hij volgens mij wel door.

Tsja, wat is het ook voor onderwerp?
    Als je op zo’n manier moet pochen, dan vráág je er ook een beetje om.

Ja, dus het lijkt mee een prima opmerking, niks bitch :haha:

snoesje666
    Participant
    Topic Starter

Hm ik dacht toch echt dat ik gisteravond hier had gepost dat ik ook nogal bekend sta als botterik maar de post is weg.
    Ik heb ook geen concrete voorbeelden maar echt attent ben ik ook niet. Nieuwe bril? Zie ik niet. Jarig? Ik kan je op kantoor al 5 keer hebben gezien voor ik het die dag doorheb…

Als ze geen feestmuts op hebben ZIE je het toch ook niet?

Mijn man is erger, die had in de vakantie nog niets door toen ik taart had gekocht en de buren had uitgenodigd… Of hij vergat het toen we gewoon thuis waren… Of tijdens een vakantie aan de Oostzee…

alynia
    Participant

Ik schijn ook best bot te kunnen zijn. Het liefst naar nuon-verkopers en jehova’s getuigen, maar mijn man kan ook in een scheur liggen van het lachen om iets wat ik tegen mijn ex zeg (man heeft een leuk gevoel voor humor :whistle: )

snoesje666
    Participant
    Topic Starter

Ik ooit tegen een knul van een sigarettenmerkpromotieteam die stralend op me af kwam met de pakkende tekst “Rookt u?”.

Mijn antwoord was: “Pijp jij?”
    Hij keek me verbijsterd aan. Bingo? :rofl:

Pien
    Moderator

Ik ooit tegen een knul van een sigarettenmerkpromotieteam die stralend op me af kwam met de pakkende tekst “Rookt u?”.

Mijn antwoord was: “Pijp jij?”
    Hij keek me verbijsterd aan. Bingo? :rofl:

:haha: 😆 :rofl:

Mijn man is geloof ik de ongekroonde keizer van het rijk der botheid :haakjes:
    Ik ben er inmiddels wel aan gewend en kan er erg om lachen, wat de mensen om mij heen dan weer niet begrijpen als ze horen wat hij tegen mij zegt…
    Voorbeeld, Ik kwam eens uit de douche en liep naakt de slaapkamer in waar een grote spiegel hing.
    Al staand voor de spiegel zei ik tegen man “het lijkt wel of mijn kont gaat hangen” waarop man dan doodleuk antwoordt “valt je dat nu pas op, dat is al lang hoor” :whaha:

Moderator
    Vragen? Problemen? --> mods@sayswho.nl

Soms praat ik tegen mezelf, dan moeten we allebei lachen.

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)

You must be logged in to reply to this topic.