Flikken Maastricht

Forums Entertainment & Achterklap Flikken Maastricht

This topic contains 16 replies, has 5 voices, and was last updated by  Watje 6 months ago.

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)
  • Author

blauwesok
    Participant

Ik snap het niet meer.
    Ik heb deze serie nooit gevolgd tot afgelopen winter. Het seizoen stopte in februari en afgelopen vrijdag startte seizoen 12.
    Maar het klopt niet. En ik ben er niet achter waarom niet.
    Het vorige seizoen eindigde met de dood van ….. gespeeld door Thomas Acda.
    En nu kijk ik naar een verwilderde Wolfs wiens dochter dood is. En van Dongen die zonder Wolfs aan het werk is en met een andere partner moet gaan samenwerken.

Uiteraard heb ik gegoogled maar ik kom er niet uit.

Wat mis ik?

zazamaenade
    Participant

Sorry, ik heb géén idee. Volg het helemaal niet.

Beetje overbodige reactie, maar het kan zo rot voelen als er helemaal niemand reageert 🙂

blauwesok
    Participant
    Topic Starter

Hahaha. Dank je wel Zazamaenade!
    Misschien komt er nog een reactie van iemand anders.
    Open ik een topic……. :rofl:

zazamaenade
    Participant

😀

Maarrr….. geduld is ook een schone zaak, hè ? 😉

blauwesok
    Participant
    Topic Starter

:noooo:
    Ik wil nú een antwoord :rose:

Pien
    Moderator

Ik heb het nog nooit gezien :scratch:
    Maar dat wilde ik dan wel even aan je kwijt zodat je nog een reactie in je topic hebt :haha:

Moderator
    Vragen? Problemen? --> mods@sayswho.nl

Soms praat ik tegen mezelf, dan moeten we allebei lachen.

Watje
    Participant

Ik wil het niet weten……………………………. :whistle:

Ben via NPOstartplus ofzo dit weekend net begonnen in seizoen 1 en wil kijken of ik het tot en met huidige seizoen ga volhouden (meermaandsproject stel ik me zo voor 😉 ). Heb het volgens mij redelijk wat seizoenen gevolgd, maar herkende nog niet(s) veel in seizoen 1… :blush: Anno 2018 kan ik een jonge Wolfs wel beter loskoppelen van de ‘oude Vledder’ geloof ik.. :haha:

Onderschat nooit de kracht van internet

blauwesok
    Participant
    Topic Starter

Bedankt dames voor jullie reacties.
    Ik word er toch wel blij van ondanks dat ik geen antwoord op mijn vraag heb.
    Zal ik het dan maar bij de buren vragen?
    Maar dan ben ik niet meer anoniem :whistle:
    Grapje. Ga ik niet doen hoor.

vlaamsevink
    Participant

Ik ken het programma ook niet, maar zou het niet kunnen dat de afgelopen winter een reeks van enkele jaren terug herhaald is en ze nu een nieuwe reeks uitzenden? Zodat jij niet keurig van reeks 11 naar reeks 12 bent gegaan, maar misschien wel van pakweg reeks 8 naar reeks 12… zoiets.

blauwesok
    Participant
    Topic Starter

Daar lijkt het wel op @vlaamsevink.
    Ik heb deze serie nooit gevolgd. Afgelopen seizoen voor het eerst gekeken en ik dacht: ik zit er lekker in! Ik snapte er geen bal van hahaha.

blauwesok
    Participant
    Topic Starter

Nou, ik heb even via bol.com de seizoensinhouden bekeken. En ik heb gewoon seizoen 7 gekeken.
    Wat een dom gedoe zeg. Totaal onlogisch .
    @Watje, veel kijkplezier!

Watje
    Participant

Ik ben ooit een keer afgehaakt omdat er door het hele seizoen heen een verhaallijn zat en het zelfs verder ging in een seizoen verderop. Hebben meer politie-/detectiveseries last van. Van de makers waarschijnlijk een poging publiek vast te houden, maar bij mij werkt het averechts.
    Seizoen 1 gaat vrolijk verder vandaag 😉
    Ook daar al een verhaallijn dat ik denk: paar stapjes overgeslagen. Maar mijn afhaakmoment zat ergens in seizoen 5 denk ik (geen zin om inhoudsbeschrijvingen te zoeken), dus ik kan die lijn nog wel bijhouden.

Watje
    Participant

Ik kan inmiddels bijna aan seizoen 8 beginnen :blush:

Zo ver was ik nog nooit (denk ik). Heb wel een tijdje het spelletjes “hoe heet die bijroacteur ook alweer” gespeeld :whistle:

blauwesok
    Participant
    Topic Starter

Dan schiet je al lekker op @Watje.
    Ik heb alleen seizoen 7 gekeken en dan nu het seizoen wat nu uitgezonden wordt.
    Ik begrijp het verhaal wel volgens mij.
    De afleveringen staan op zichzelf met een rode draad erdoorheen.
    Flikken Rotterdam heb ik ook gekeken. Het laatste seizoen in ieder geval,ik weet niet of daar ook al meerdere seizoenen van zijn geweest.

Watje
    Participant

Flikken Rotterdam was twee seizoenen. Anderhalf gezien geloof ik.

Ooit was er ook Flikken Antwerpen geloof ik… maar dat staat niet op npo-start-betaaldinges Ooit gezien @vlaamsevink?

Oh, en voor de jongere lezers ofzo: Victor Reinier (Wolfs) ken ik als Vledder van Baantjer. Jammer dat die serie niet bij NPO zat, hoewel jaren negentig tv nu vast errug duf is…….

vlaamsevink
    Participant

Flikken Rotterdam was twee seizoenen. Anderhalf gezien geloof ik.

Ooit was er ook Flikken Antwerpen geloof ik… maar dat staat niet op npo-start-betaaldinges Ooit gezien @vlaamsevink?

De VRT heeft tien seizoenen gemaakt van een reeks in Gent. Flikken Maastricht, Rotterdam of Lilliputterveen zijn Nederlandse producties die daarna gekomen zijn. Van die Gentse reeks heb ik in m’n jongere jaren de meeste reeksen gezien – ik zat toen nog op de middelbare school, ‘t werd uitgezonden op de zondagavond en het was het laatste leuke dingetje voor ik op maandagochtend weer naar school moest. 🙂

Er is een keurige complete DVD-set van, die op m’n ‘zou ik misschien ooit nog wel eens willen hebben’-lijstje staat. 😉

Watje
    Participant

Antwerpen lijkt op Gent voor deze kaaskop :blush: 😉

Viewing 17 posts - 1 through 17 (of 17 total)

You must be logged in to reply to this topic.