Pokemon Go

Forums Digi & Games Pokemon Go

This topic contains 36 replies, has 10 voices, and was last updated by  alynia 3 months, 1 week ago.

Viewing 12 posts - 26 through 37 (of 37 total)
  • Author

dolfje
    Participant

Nee nog niet gezien!

snoesje666
    Participant

Okee, in mijn durp spelen dus niet alleen kinderen, of het is een nieuwe versiertruc. Sta ik net lekker een gym neer te halen komt er een uitgezakte, naar nicotine walmende zestiger op me af om te vragen of ik hier vaker speel en of ik in de whatsappgroep wil.

Eh, nee, geen behoefte aan. Wát een griezel.

dolfje
    Participant

Oh wat erg! In de begintijd werd ik ook nog wel eens aangesproken maar nu gelukkig nooit meer. Enge man gelukkig niet meegemaakt.

snoesje666
    Participant

Echt, dit was een hele griezelige. Misschien is hij wel heel aardig, maar geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om hem mijn telefoonnummer te geven.

dolfje
    Participant

Nee dat had ik ook niet gedaan.
    Een tijdje geleden wel heel gezellig met twee jongetjes bij een pokestop zitten kletsen dat was wel heel leuk. Zo enthousiast als ze waren en verbaasd dat zo’n “oude vrouw” als ik het ook speelde 😀

LadyL
    Participant
    Topic Starter

Ha, wij zitten sinds een maand ofzo wel in een appgroep. Werden aangesproken door een man toen we samen aan het vangen waren. Maar goed, dat is geen engerd en we waren met z’n tweeën, dat scheelt natuurlijk wel.
    Ik vind het wel grappig dat we na een oproep in de app voor een raid vaak met 7 volwassenen en 2 kinderen ofzo staan te pokemonnen, vaak verbaasde blikken van buurtbewoners “oh jullie doen een spélletje…” ehhhh ja 😀

Raikou niet gevangen helaas, man nog wel op de laatste dag. Maar goed, ik heb Zapdos en hij niet. Dus we liggen weer gelijk. Inmiddels wel 2 keer Ho-oh, die is wat makkelijker te vangen. Nou ja, man blijkt talentvol in deze :good:

The owls are not what they seem

snubbel
    Participant

Wat leuk dat hier ook Pokemon spelers zijn. (ja ik probeer het forum ook wat actiever te krijgen, was bij de buren nooit zo’n schrijfster). Ik rood, level 30 maar doe zelden mee aan raids, gewoon vaak geen zin in. Zit ook in de verkeerde groep van mijn stad, zou er elke keer een stuk voor moeten fietsen/rijden.
    Vorig jaar zomer deden mijn kinderen het (met name mijn stiefkinderen, die zijn wat jonger) en eerst moest ik er niets van weten, nu ben ik de meest fanatieke. 1 stiefkind speelt vals wat betreft locatie en dat vind ik minder. Geloof dat zij allemaal nog rond level 20 zijn :party: als ze dat al gehaald hebben.

Ik ben ook zo gek geweest om 1 dag naar Kijkduin te gaan en een keer naar ik-weet-niet-meer-waar maar daar had je toen ook Kangaskhang en Unown. Maar die tweede keer was meer omdat man daar voor werk moest zijn, Kijkduin was echt een geplande dag, vroeg vertrekken en powerbanks mee. Nog bijna ruzie gekregen bij het wachten op de bus, een jongetje (met moeder erbij) had zijn geluid keihard staan en tsja, ik zit in de overgang en het was al een drukke dag geweest en dan dat geluid zo hard… Maar ik mocht er niets van zeggen blijkbaar. Gelukkig ontplof ik meestal meer van binnen dan merkbaar maar het waren een beetje aso-typjes (als ik dat zo mag zeggen) en zij stonden er al wel klaar voor.
    Verder hier in de buurt geen enge typetjes, gelukkig! Over het algemeen toch wel meer mensen van ongeveer 30, niet erg veel kinderen en een enkele oudere.

Niet veel raids dus, nog geen enkele gym goud maar ik vang heel trouw elke dag op zijn minst 1 pokemon om aan die bonus te komen. Net trouwens boodschappen in een stad in de buurt gedaan, moest daar zijn, rode gym, kon er nog bij. Uur later ben ik er al uitgegooid. 4 muntjes. Zo schiet het niet echt op. :wall:

snoesje666
    Participant

Blauw, ook level 30. Ik doe er weinig meer mee, een “three day streak” is al knap……

Leuke nickname heb je. Ik heb een mannelijke collega die ik erg op Snubbull vind lijken, halflang haar en een “centenbakje” kaak.

himalaya
    Participant

Hebben jullie nog extra gespeeld met de Pokemon dag (ofzo) gisteren?
    Ik niet. Wel 2 Pikachu vanaf de bank gevangen, maar verder boeit het me niet zo meer. Misschien moet het beter weer worden, zodat ik ‘s avonds na het werk nog een stukje ga lopen en dan wat vang.

Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje.

snoesje666
    Participant

Ik doe er helemaal niets meer mee.

snoesje666
    Participant

Nieuwe telefoon, en verdomd, pokémonnen is weer leuk.
    Geen vastlopers en geen lege accu binnen een half uur.
    Ik heb meteen nog even vier gyms platgemept.

alynia
    Participant

Een blauwe maandag hebben man en ik het ook gespeeld, vooral omdat we nieuwsgierig waren. Allebei (tegenwoordig wat minder) fanatieke Ingressers (de voorganger zeg maar), en we kwamen al snel tot de conclusie dat we dat spel een stuk leuker vonden. Voor ons was het geen vooruitgang zeg maar. :blush:

En ja, dat ‘oooooh zijn jullie bezig met een spelletje???’ kennen we. Voor de Pokemon-hype was dat nog veeeeeeel erger haha. Tegenwoordig is het vooral ‘oh, zijn jullie aan het Pokemonnen?’

Viewing 12 posts - 26 through 37 (of 37 total)

You must be logged in to reply to this topic.