Stamtafel deel 3

Forums De Kantine Stamtafel deel 3

This topic contains 1,005 replies, has 16 voices, and was last updated by  pluk 9 months, 1 week ago.

Viewing 25 posts - 976 through 1,000 (of 1,006 total)
  • Author

pluk
    Participant

Trouwens, mocht er nog iemand zin hebben mee te doen aan het verhaal topic, welkom hoor! Ik kan me voorstellen dat dat na zo veel posts lastig lijkt binnen te komen, maar eigenlijk zit er niks logisch in en gaat het nergens heen. Dat je geen inspriatie hebt herken ik, elke avond lach ik eerst om de text van @vlaamsevink en denk daarna: “Whhaa, wat moet ik daar nou mee?!” Dus doe een parachute aan en vrije val, welkom!

dolfje
    Participant

Ha ha ja het was echt “warm” ineens.
    Lekker! Maar inderdaad als je te warm aangekleed bent is het niet fijn.

snoesje666
    Participant

Welterusten, iedereen!

Ik was er vandaag niet, druk bezig de contacten/telefoonnummers te importeren in mijn nieuwe telefoon en het lukt steeds niet. Ik heb inmiddels alles blijkbaar geïmporteerd, t/m nooit gebruikte apps aan toe, maar telefoonnummers, ho maar.

De whatsapps zijn wel allemaal meegekomen, met alleen de telefoonnummers van de betreffende personen, maar niet hun namen…. en handmatig aanpassen lukte met één wel, en met de rest niet.

Pien
    Moderator

@snoesje666 bij mijn mobiel is ook nog niet alles gelukt, man is er mee bezig geweest maar had er even geen zin meer in.
    Alle telefoonnummers plus bijpassende namen zijn wel mee over gezet maar ik mis al mijn oude berichten.
    Niet heel erg belangrijk maar er zat een conversatie bij die ik heel graag wil bewaren tussen mij en mijn inmiddels overleden vriendin.
    Gelukkig kan ik het nog wel lezen op mijn oude mobiel, man gaat het van de week nog eens proberen.
    Welterusten :bye:

Moderator
    Vragen? Problemen? --> mods@sayswho.nl

Soms praat ik tegen mezelf, dan moeten we allebei lachen.

dolfje
    Participant

Bij mijn nieuwe telefoon was dat ook @snoesje666 dat bij WhatsApp er niet iedereen met naam in stond. Geen idee hoe.
    Geloof dat ik nu alles wel weer heb.

Vandaag werk ik alleen vanmiddag een paar uurtjes dat is fijn. En lekker een korte week.

cosmea
    Participant

Hallo. Kan iedereen hier gewoon meeschrijven? Lijkt me een gezellig topic. Bijna bijgelezen nu!

Bij mijn nieuwe telefoon lukte het ook niet om iedereen er in te krijgen. De helft stond erin, de andere helft heb ik zelf maar weer toegevoegd. Wat een gedoe. Ik had pas nog een fietsenmaker aan de lijn omdat ik het nummer van mijn zus verkeerd had ingevoerd. Ik kan niets met cijfers. :wacko:

Ik hoop dat jullie een fijne dag hebben vandaag.

NummerZoveel
    Participant

Welkom @cosmea! En natuurlijk kun je gewoon meeschrijven! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd 🙂

Watje
    Participant

Welkom @cosmea en @blauwesok

Ik was van het kaartje en de halve griep ofzo en de baan. In willekeurige volgorde. Kaartje helaas niet kwijtgeraakt, moest officieel geherpersonaliseerd en dat kost tijd enzo. Het heeft vandaag zo’n twee uur geduurd voordat ik bedacht dat de bushalte hier 50 meter verderop een onhaalbaar doel was vandaag en mijn werk dus ook. Het idee van drogist/supermarkt heb ik net ook maar gestaakt. Tissues zijn nog niet op dat scheelt.

Beetje NPOstartplus vermaak vandaag..

Onderschat nooit de kracht van internet

dolfje
    Participant

Ik begin me gelukkig steeds meer als normaal te voelen. Ben alleen nog wat moe en benauwd.

blauwesok
    Participant

Het is een hardnekkig virus wat er rond zweeft.
    Ik had het 3 weken geleden, koorts enzo en dat ging over in verkoudheid.
    Die verkoudheid is nu nog niet weg en ik voel gewoon dat hij weer heviger gaat worden.
    Niet leuk.

NummerZoveel
    Participant

@Watje, wat ontzettend balen. Sterkte!

@dolfje, gelukkig heb jij wel goed nieuws! Dat de opwaartse lijn mag door mag zetten!

@blauwesok, ik loop ook al weken te klooien. Ben 2 weken echt ziek geweest, dat ging langzaam steeds een beetje beter maar nog wel verkouden en weinig energie, en nu vandaag heb ik weer last van mijn buik en knallende hoofdpijn. Ik hoop maar nu dat dit door de tijd van de maand komt, en dat het niet de griep is die weer aanklopt. Wat een gedoe…

dolfje
    Participant

@NummerZoveel het duurt bij jou wel erg lang!

Welkom nog @cosmea en @blauwesok!

coolpack2
    Participant

Hier gaat het ook niet goed. Ook in de loop van de dag steeds meer hoofdpijn, weer beetje weeë buik, af en toe verhoging en sinds eerder op de avond net als gisteren weer pijn aan de linkerkant van mijn gezicht: Kaken, oor (flinke ruis ook), hoofd. Doet behoorlijk pijn, ook met hoesten af en toe, dus heb maar weer pijnstilling genomen wat maar matig werkt. ☹

snoesje666
    Participant

Welkom, Cosmea!

Tegen 01:30 uur was het gelukt. Eerst alle contacten via Google ergens naartoe gekopieerd en daarna met good old bluetooth alles over kunnen zetten.

Vanmorgen ging mijn telefoon op het werk, denk je dat ik hem kon beantwoorden? Mijn collega liet me (gierend van de lach) zien dat ik het rondje dat ik driftig aanklikte moest swipen naar het groene vakje. Wat moet een oud wijf zonder de jeugd van tegenwoordig….

pluk
    Participant

Getsie wat veel zieken weer/nog! Het duurt inderdaad erg lang hoor ik van iedereen. Kind is van het weekeinde ziek geworden en nog ziek, hoop dat ze er niet zo lang mee zal lopen.
    Beterschap allemaal!

En ja hoor, kom gezellig binnen allemaal, pak een barkruk, het is zelfbediening 😉

snoesje666
    Participant

Beterschap voor alle zieken.

Pien
    Moderator

De stamtafel begint steeds meer op een ziekenboeg te lijken 😥
    Gelukkig zijn de ziektekiemen niet digitaal overdraagbaar, tenminste dat mag ik hopen…
    Beterschap aan iedereen die aan het hoesten, proesten en snotteren is :rose:
    @cosmea en @blauwesok leuk dat jullie hier aanschuiven!
    Hahaha @snoesje666 zo herkenbaar dat je niet wist hoe je je mobiel moest beantwoorden (ik dacht ook dat je het rondje aan moest klikken :whistle: )
    Ik hoor wel eens dat partners elkaars mobiel stiekem controleren, nou mijn man hoeft zich geen zorgen te maken ik weet niet eens hoe ik zijn mobiel aan moet krijgen :haha:

Vanochtend naar de tandarts geweest,ik stond binnen 5 minuten weer buiten met een nieuwe afspraak om een afgebroken kies te herstellen en een gaatje te vullen :no:
    Morgen een paar uur werken en dan bij thuiskomst met de vloerreiniger aan de slag dat is er vandaag niet meer van gekomen.

Moderator
    Vragen? Problemen? --> mods@sayswho.nl

Soms praat ik tegen mezelf, dan moeten we allebei lachen.

vlaamsevink
    Participant

eigenlijk zit er niks logisch in en gaat het nergens heen.

Wát? 😆 *Loopt zwaar beledigd weg.*

Welkom aan de nieuwkomers, en nog steeds beterschap voor wie het nodig heeft. Verder geen bijzondere avonturen beleefd vandaag…

O ja, en natuurlijk is iedereen die zin heeft om mee te fantaseren van harte welkom. 😉

dolfje
    Participant

Goedemorgen. Drukke dag op het werk vandaag maar kan wel om 14.00 naar huis als het goed is.
    Ik heb spierpijn van die rare kramp in mijn benen gisteren en daar werd ik vannacht wakker van.
    Gelukkig niet gehoest! Laten we hopen dat het nu echt voorbij is…

NummerZoveel
    Participant

@coolpack2, wat ontzettend balen! Ik hoop dat het snel weer beter wordt!

@dolfje, sterkte met de spierpijn.

Morgen komen de mannen hier weer, en eigenlijk zou ik dan vandaag even moeten poetsen. Maar dan kan ik dat donderdag na hun vertrek natuurlijk weer doen, en daar heb ik eigenlijk de energie niet voor, dus ik denk dat ik het maar laat. Even snel de stofzuiger er doorheen moet maar genoeg zijn…

alynia
    Participant

Goedemorgen!
    Ik merk dat ik er nog wel wat aan moet wennen, nog een ander forum erbij 😛 Komt heus wel goed, ik kom gewoon zo af en toe binnen stormen.

Eergisteren woonde ik alweer een jaar in dit huis, dat is zo hard gegaan! En ik ben nog steeds superblij dat ik hier woon en uit die gribusflat weg ben 😀

NummerZoveel
    Participant

Wat een goed gevoel om daar zo even bij stil te staan, @Alynia!

zazamaenade
    Participant
    Topic Starter

Hallo allemaal ! Omdat mijn enthousiasme om van alles te plaatsen, op te zoeken en te reageren op is ga ik maar een tijdje naar de achtergrond.
    Ik schreef er al eerder over, en heb alles geprobeerd wat ik kon verzinnen, dus is het voor nu grotendeels voorbij.
    Misschien dat ik af en toe blijf reageren, op een paar topics, ik weet het nog niet.
    Het leek me wel aardig om dit te laten weten omdat we met niet zo’n heel grote club meeschrijvers zijn.
    Hopelijk komen er nieuwe actieve forummers bij en kan Sayswho zich blijven ontwikkelen. :bye:

NummerZoveel
    Participant

@zazamaenade, jammer dat je dat nog altijd zo voelt, maar uiteraard staat het je vrij om langs te komen en weg te blijven wanneer je daar behoefte aan hebt. :goodluck:

blauwesok
    Participant

@Zazamaenade, wat heb ik gemist?
    Wat jammer. Ik schreef hier gister nog dat ik jou als een van de eersten hier herken.
    Ik hoop dat je toch gewoon blijft meeschrijven.

Viewing 25 posts - 976 through 1,000 (of 1,006 total)

You must be logged in to reply to this topic.