Stamtafel deel 7

Forums De Kantine Stamtafel deel 7

This topic contains 167 replies, has 6 voices, and was last updated by  NummerZoveel 20 minutes ago.

Viewing 25 posts - 1 through 25 (of 168 total)
  • Author

Pien
    Moderator

We zijn alweer toe aan deel 7.

Schuif gezellig aan en klets mee, iedereen is welkom aan de stamtafel.

Moderator
    Vragen? Problemen? --> mods@sayswho.nl

Soms praat ik tegen mezelf, dan moeten we allebei lachen.

nlies
    Participant

Goede zomertijd gewenst aan iedereen

vlaamsevink
    Participant

Deel zeven! Daar zijn we dan. 🙂

Om nog even te reageren op wat heel vroeger geschreven werd, toen we nog in deel zes en de wintertijd zaten:

NummerZoveel, goed dat je door die selectieronde bent! Zijn er zo veel hoepels waar je doorheen moet zien te komen voor je weet of je de opdracht ook echt krijgt? In ieder geval succes gewenst voor de tweede ronde!

Thuis een varken houden lijkt me zo’n plan waar je wel eens een minuutje enthousiast over mag zijn, maar daarna kan je misschien toch maar beter  weer een soort van klik met de realiteit maken. 😉

Dolfje, hopelijk hebben jullie het goed gedaan met de quiz. Denk niet dat ik daar een aanwinst zou zijn, ik ken helemaal niet zo veel feitjes.

Wat is een obstacle run, Pien? Ik mag toch hopen dat niet de volle negentien kilometer vol staat met obstakels, dat lijkt me een beetje veel!

De twee laatste latjes voor het bureau zijn bevestigd, hoera! 🙂 Nu dus nog stoel, tapijt (zowel onder als voor het bureau) en ook nog wel het samenbinden van de draadjes van de twee lampjes die erop staan, want die fladderen nu alle kanten op en dat vind ik rommelig.

Beetje jammer: op internet staat dat de opleidingen van de campus waar ik vier jaar gezeten heb, gaan verhuizen naar een gebouw elders in de stad. Terwijl ik het zo prettig vond om af en toe nog eens door dat gebouw te dwalen. 🙂 Het is me niet helemaal duidelijk of dit betekent dat het gebouw een hele andere bestemming krijgt, of dat er gewoon andere opleidingen komen. Dat zou nog kunnen, want de richtingen uit mijn tijd zijn een paar jaar geleden gedwongen ‘overgenomen’ door de KU Leuven (toestanden met van overheidswege opgelegde veranderingen) en sindsdien blijkt de KUL het gebouw te huren van de organisatie die oorspronkelijk die opleidingen beheerde, maar die nadien wel nog heel wat andere opleidingen in de eigen portefeuille heeft gehouden (en die nu vaak georganiseerd worden op wat minder toegankelijke locaties, zag ik gisteren). Zou leuk zijn als het gebouw tenminste open bleef… denk dat ik dat toch eens wil uitzoeken. 🙂

NummerZoveel
    Participant

Goedemorgen allen,

Happy nieuw topic en sterkte met de zomertijd! De klok zegt dat ik heb uitgeslapen tot half 8 😉

@pien, van harte gefeliciteerd met zoon! En veel sterkte gewenst voor hem. Rennen na een avond feesten, dat zal vast niet meevallen…

En jij veel plezier bij de training vandaag! Ik ga duimen dat er nog een gezellig zonnetje bij komt.

Ik moet zo weer verder tikken, want ik ben wel goed op weg maar inderdaad nog niet klaar met het stuk.

@vlaamsevink, jouw bureau is nu dus gewoon af?!? Wat gaaf!!! Gefeliciteerd, en dat je er maar heel veel jaren heel veel plezier van mag hebben!

Mijn opa had vroeger varkens. Maar hij was een boer en hield ze gewoon buiten, dus da’s toch net even anders 🙂

Ik begreep dat er na deze ronde nog 2 gesprekken volgen in deze procedure. Het lijkt bijna solliciteren 🙂

Ik herken jouw gevoel trouwens wel. Het is jammer als een plek een poos een soort van tweede thuis was, en als zo’n plek dan verdwijnt of buiten bereik dreigt te raken. Ik moest laatst ook op mijn oude school zijn, en toen bleek mijn opleiding ook verhuisd te zijn naar een ander pand. Nu had ik niet zoveel met het oude pand, maar toch vond ik het jammer.

Ik heb vandaag alleen dat stuk afschrijven op het programma staan. Ik baal een beetje van mezelf dat ik gister zo druk heb gedaan en het advies van de dokter niet ter harte heb genomen. Dat ging helemaal niet bewust, ik was gewoon lekker bezig. Maar slim is het natuurlijk niet, dus dat ga ik vandaag maar wel heel bewust compenseren.

Fijne zondag allemaal!

Watje
    Participant

Mogge,

Ik ben van kamp “stopklokverzetten-enhoudthetbijdewintertijd”  zal mij benieuwen of er de komende jaren iets verandert aan het klokverzetten. EartHour, Nachtvandenacht en alle cartoons missen daar kom ik wel overheen…. 😉

Gisteren de plannen zo vaak gewijzigd dat het een luieleesdag werd. Boek is uit dus vandaag kan ik iets actiever doen… Of niet 😉 Moet sowieso een keer boodschappen halen en een wasje draaien, verder zie ik nog wel wat ik ga doen of niet. Huishouden loopt niet weg..

Er valt nog best wat te ontrommelen maar dat zal niet per se vandaag of morgen gebeuren denk ik.

Afgelopen week me aangemeld voor een etentje, gisteravond bedacht ik ineens dat ik die datum misschien wel naar het theater zou. Dat ging ik dus tegen middernacht nog even controleren….. Blijkt inderdaad dezelfde datum. Het etentje ga ik me niet voor afmelden, theater kan ik een tegoedbon van krijgen als ik bijtijds annuleer.

Onderschat nooit de kracht van internet

dolfje
    Participant

Goedemorgen allemaal, gisteren de quiz avond was weer geweldig!

@vlaamsevink je hoeft de vragen niet uit je hoofd te beantwoorden je mag computer gebruiken.

Het is een dorpsquiz en elk team speelt op een locatie. Ik dus op mijn werk en man bij vrienden thuis. Je hebt een team van maximaal 20 mensen nodig. Ideaal uit verschillende leeftijden. Het bestaat uit 500 vragen en opdrachten. Bijvoorbeeld bak cupcakes of doe een videoclip na, er zijn buiten opdrachten waar je in een café bijvoorbeeld moet darten oid. Je hebt er een paar uur de tijd voor maar op het einde is er altijd stress. Maar het is zo leuk!

Vandaag een dagje rust. Moet alleen even verzinnen wat we eten.

Watje
    Participant

Iemand toevallig ervaring met Edinburgh? Is het de moeite om een uurtje of twee rond te kijken? Overstapstation op route Glasgow-Londen….

dolfje
    Participant

Ik ben er wel eens geweest maar dat is zo’n 35 jaar geleden😀

NummerZoveel
    Participant

@watje, dat klinkt als een heerlijke dag gister. Weekend zoals weekend bedoeld is 🙂 Lukte het vandaag nog met iets actiever zijn?

Ik ben nog nooit in Edinburgh geweest, dus daar kan ik je niets wijzer over maken.

@dolfje, wat een ontzettend leuke opzet van die quizz! Ik had geen idee joh, dat zoiets bestaat. Wat zullen jullie een pret hebben gehad. 🙂

En is er ook al iets van een uitslag bekend? Ik kan me voorstellen dat dat met deze opzet wel even kan duren? Maar zo niet, dan ben ik vooral erg benieuwd of jullie van team man hebben gewonnen 😉

Ik ben uiteindelijk tot een uur of 5 bezig geweest met die opdracht. Kostte toch meer tijd dan ik had gehoopt. Na douchen en haren wassen, lig ik nu op de bank bij te komen. En puberpup, die aandacht te kort kwam, is naast me gekropen en ligt heel hard te snurken. Eindelijk rust!

dolfje
    Participant

@NummerZoveel Google maar eens op dorpsquiz , je speelt in teamverband , en in ons geval met 114 teams! Het is echt ontzettend leuk. Je moet vragen en opdrachten doen/ maken. Filmpjes en foto’s uploaden etc.

Over twee weken krijgen we de uitslag. Ik hoop dat we beter zijn dan het team van vrienden en man😀

Vanmiddag heb ik al series kijkend een hotel in Spanje geannuleerd en er twee andere voor in de plaats geboekt. Nu zijn we wel iets duurder uit maar eentje is in een dorpje aan het strand en de andere bij een stadje waar ik toch heen wilde. Moet alleen nog eem auto huren voor de laatste 4 dagen, de eerste dagen zitten we in de stad dus niet nodig.

Watje
    Participant

Scouting heeft ook een dergelijk quiz-concept geloof ik, maar net als met Escaperoomervaring moet je het wel doen met mensen waarmee je teamervaring hebt. Geen idee hoe ons verzamelde zooitje individuen het ervan afbracht vergeleken bij de andere teams…

Was gedraaid en boodschappen gedaan, dat vond ik wel weer actief genoeg 😉

Alle hotels en treinen geboekt voor mijn Paasuitstapje. Had misschien geld gescheeld als ik het een maand geleden had gedaan maar ja….  Qua hotelprijzen kun je het heel bont maken: 1500 voor drie nachtjes is een mogelijkheid. Dus als iemand nog eens geld teveel heeft…. En dat is gewoon Londen / Glasgow, nog geen Dubai ofzo.

Had nog een interessante vacature op het oog, helaas weer eentje waar in de titel standplaats X staat en onderaan de vacature dat het om Y of Z gaat. Zou meer reistijd zijn dan ik nu heb dus dan toch maar niet reageren.. Ontrommelen staat nog wel in de planning, maar verhuizen is toch iets heel anders.

Huidige inhuurwerk duurt nog wel eventjes dat scheelt.

Watje
    Participant

Meeste dingen zijn overduidelijk speciaal voor vandaag maar heb er wel lol om:

• Venco loopt vooruit op Brexit en heeft Nederlandse drop ipv Engelse
    • Sommige koala’s hebben panterprint, men weet nog niet hoe dat komt
    • Fietsbelasting
    • Per 1 april horecatent weer open, kom in badkleding en je krijgt een consumptie gratis
    • …..

Waar ik met lunchpauze volop intuinde: stemmen over de kleuren van een gebouw. Ik was niet eens verbaasd dat één optie het logo van de voetbalclub was. Vroeg me hoogstens af of ik als niet-inwoner van die stad mocht stemmen en hoe ze dat hadden willen checken…  Zo is de maandag nog eens leuk 😉

dolfje
    Participant

Ik heb voor de verandering weer eens keelpijn. Komt waarschijnlijk door de te drukke week en weekend. ☹️

Pien
    Moderator
    Topic Starter

Goedenavond
    @vlaamsevink Hoera het bureau is klaar
    Heb je zulke goede herinneringen aan je campustijd of of het enkel het gebouw dat je graag bezoekt?
    Hoe dan ook is het altijd jammer als dat soort veranderingen plaats vinden.
    Ben je al met je zoektocht gestart wat de bestemming van de campus gaat worden?
    Een obstacle run is (wat de naam eigenlijk al zegt ) een run waarbij je ook obstakels moet nemen.
    Zoon liep in dit geval de Viking mud edition, een 19 km lange run door de modder waarbij hij 51 obstakels moest nemen
    @nummerzoveel je hebt afgelopen weekend, tegen doktersadvies in , veel gedaan.
    Hopelijk maak je indruk met de uitgewerkte opdracht, de duimen draaien nog steeds.
    Weet je ook wanneer de beslissing wordt genomen over wie de opdracht krijgt?
    @watje ik ben niet echt van een kamp maar van mij hoeft dat verzetten van de klok ook niet.
    Ik heb geen geld teveel dus die 3 nachten voor 1500 euro laat ik aan me voorbij gaan en met Edinburgh kan ik je ook al niet helpen.
    Heb je je theater uitstapje nog kunnen annuleren?
    Ik heb eigenlijk niets meegekregen van 1 april grappen
    @dolfje Die dorpsquiz is nog een hele onderneming met 500 vragen en opdrachten maar het klinkt wel heel leuk!
    Bespreek je met je man naderhand ook hoe jullie teams het gedaan hebben of wachten jullie tot de uitslag bekend is?
    Ik vind het zo knap hoe makkelijk jij vakanties boekt en weer omgooit, voor mij was een vakantie boeken al genoeg stress laat staan dat ik dat weer om moet gooien
    Beterschap met je keel, hopelijk blijft het daarbij en trekt het ook weer snel weg!
    @nlies ben je al aan de zomertijd gewend

Ik vond het gisterenochtend toch best nog fris en heb mijn hondentraining tshirt verwisseld voor een dikkere trui, tegen twee uur had ik daar wel spijt van want het was ineens flink warm
    De resterende tijd dus met opgestroopte mouwen op het veld gestaan.
    Vandaag met zus op stap geweest.
    Zus heeft haar kledingkast weer eens uitgezocht en daardoor heb ik nu weer twee vuilniszakken vol kleding staan om te bekijken of er iets voor mij bij zit.
    Woensdag gaan we met vrienden eten en wat ik niet hou of pas geef ik gelijk weer door aan de vrouwelijke helft van het koppel en zij zal op haar beurt weer het nodige aan haar vriendinnen doorgeven, zo kleed zus heel wat mensen
    Morgen eerst werken en dan zal ik eens een selectie gaan maken.

Moderator

nlies
    Participant

@Pien, ik heb niet zo’n moeite met tijdverzetten, wel met vroeg donker. Ben altijd echt blij als de dagen weer langer worden. En het voordeel van de gepensioneerde, ik hoef ‘s avonds en ‘s morgens niet vaak op de klok te letten.
    Wat 1 april betreft zag ik nog bij dierenpark \ou een giraf aankomen, maar een kist om te vervoeren was te duur, dus er werden 20 vrijwilligers gevraagd om te sjouwen.
    En de LIDL of de Aldi dat weet ik niet meer had een nieuw broodsmeersel frikandellenspread

vlaamsevink
    Participant

Dolfje, vijfhonderd vragen en opdrachten lijkt me gigantisch veel! Ik zou denken dat een quiz uit enkele tientallen vragen zou bestaan, niet uit een paar honderd. Zolang het maar leuk is… 😉

Beterschap met de keelpijn. 🙂

Geen aprilgrappen tegengekomen, maar heb vandaag ook niet zo veel media ‘geconsumeerd’. Eventuele vondsten zijn aan me voorbijgegaan. 🙂

Pien, daarmee weet ik dus wat een ‘obstacle run’ is. Ik zou denken: je kan in plaats daarvan ook gewoon in een zetel een boek lezen… maar goed, iedereen z’n eigen hobby hé!

Ik denk niet dat ik echt tot een zomer- of wintertijdkamp behoor, al was het maar omdat ik altijd weer moet nagaan of de klok een uur vooruit dan wel achteruit moet. Ook heb ik er geen flauw idee van wat de ‘normale’ tijd is, m.a.w. degene die we (denk ik) een kleine honderdvijftig jaar lang het hele jaar hadden tot iemand een paar decennia geleden op het idee kwam de klok twee keer per jaar te verzetten. Van mij hoeft het niet.

ALs ik je zo bezig hoor dan kunnen jij en je zus samen zowat een eigen kledingkringloper beginnen. 😉

Wat het campusverhaal betreft, inmiddels heb ik zitten neuzen in een Facebookgroep voor huidige studenten, en een half jaar geleden was het verhaal blijkbaar dat er andere opleidingen van dezelfde associatie in zouden komen. Hoe correct is en of het scenario nog steeds geldt, weet ik niet… heb de indruk dat de communicatie nogal rommelig is, niet in het minst omdat de beslissingen zelf niet altijd even rustig genomen lijken te worden. Ik zou er gewoon eens heen moeten om wat lesgevend volk bij de kladden te grijpen en uit te horen. 😉 Ben er inderdaad wel erg graag geweest, vond de sfeer er tof en de toekomst zag er toen ook wat zonniger uit. Ik sliep toch nog iets beter, en de huizen kostten toen ook al veel, maar niet zoals nu, nu ze zo duur zijn dat je het als vrijgezel wel kan vergeten er eentje te kopen. Dus dat speelt ook wel mee, denk ik.

Qua knutselen heb ik vandaag een richeltje gefreesd in een soort ‘onderzetter’ voor een nachtlampje. De onderzetter heb ik een jaar geleden al gemaakt en kon ik nu eindelijk eens gebruiken, er moest een richeltje in omdat hij anders niet over een van die twee laatste bureaulatjes past. 🙂 Nachtlampje op bureau vind ik handig, als ik dan ‘s nachts eens ergens naar moet graaien (water bijschenken of zo) dan zie ik tenminste wat ik doe zonder meteen ‘groot’ licht aan te hoeven steken. Ook nog een beetje gewerkt aan de nachtkastjestoren, die dan weer géén nachtlampje krijgt!

NummerZoveel
    Participant

Goedemorgen allen,

Nou, ik was gister de pineut met die klok. Ik had mijn wekker op 6 uur gezet, maar werd keurig op de automatische piloot om half 7 oude tijd wakker. Oftewel, precies op het moment dat ik me bij de fysio had moeten melden 🙁 Ik ga vrijwel altijd de mist in, dus heel onverwacht was het niet, en ik heb meestal een week een jetlag voordat ik gewend ben.

@vlaamsevink, een ezelsbruggetje waardoor ik het sinds een paar jaar wel onthoud: VOORjaar = klok VOORuit.

@dolfje, wat balen van je keel. Of de oorzaak nu aanwijsbaar is of niet, dat is toch shit.

Wel fijn dat je toch een plek dichter bij zee hebt kunnen vinden voor de vakantie.

@watje, wat grappig dat je in een 1-april-grap bent getrapt 🙂 Dat zijn de leukste!

1500 voor 3 nachtjes stedentrip vind ik ook te gortig hoor.

Ik schrok laatst trouwens. Ik heb zelf met werk ergens in A’dam gelogeerd en dat was toen rond de 200 euro per nacht. Nu keek ik laatst op de site van dat hotel en zag ik dat diezelfde kamer daar ook 500+ euro moest kosten als je last-minute zou boeken. Dat is ruim 2,5 keer zoveel! En dat waren echt kleine kamers. Bizar…

@pien, ik hoop deze week te horen of ze verder willen praten, en daarna zouden er nog 2 gesprekken zijn.

Ik snap dat het lastig kleding uitkiezen is momenteel voor de training. Het schiet zo in uitersten met koude nachten en warme dagen. Laagjes is de enige oplossing.

Wie weet levert de tas van zus daar nog een oplossing voor. Wat leuk, dat haar kleding zo rond gaat 🙂

@nlies, ik zag ook nog wel wat leuke grappen voorbij komen. De 0-euro cadeaukaart van Bol, voor mensen die alles al hebben, vond ik wel geinig gevonden.

@vlaamsevink, wat leuk dat je met zo’n goed gevoel op je schooltijd terug kijkt.

Een zacht lampje voor de ogen is in de nacht inderdaad wel zo prettig. Ik probeer me nu alleen voor te stellen wat je bedoelt met dat richeltje en die laatjes, maar dat lukt me niet.

Ik was gister op pad voor de eerste opdracht en vandaag en donderdag ook weer. Gelukkig schuif ik telkens aan bij overleggen die rond 10 uur beginnen, waardoor ik met een beetje geluk achter de files aan kan rijden.

Langer autorijden is altijd al een uitdaging met mijn rug, en dat tuinieren van afgelopen weekend icm de fysio missen maakt het er deze week niet beter op. Echt, ik ben soms zo’n sufferd… Nou ja, maar wat extra pillen erin, tanden op elkaar en gaan.

Fijne dag allemaal!

dolfje
    Participant

Goedemiddag, ik ben even naar de kapster geweest vanmiddag na mijn werk en de grijze haren zijn weer verdwenen gelukkig.

Vervelend dat je zo’n last hebt van het verzetten van de tijd @NummerZoveel. Gek dat zo’n uurtje zoveel verschil kan maken. Hotels in Amsterdam zijn of betaalbaar en dan wil je er niet dood gevonden worden of veel te duur voor wat het is maar volgens mij is dat in de meeste grote steden wel zo.

@Vlaamsevink wanneer kunnen we een foto van het bureau verwachten? Ben toch wel benieuwd! Met de quiz ben je niet voor niks in een team met 20 mensen hè. Het is anders niet te doen.

@Pien, vakantie boeken en vooral op vakantie gaan is wel echt een hobby van mij. En in dit geval hebben we losse vliegtickets en losse hotels en die hotels had ik geboekt bij booking en dan met gratis annuleren tot een bepaalde datum dus vind ik wat leukers kan ik er zo onderuit. Ben ondertussen ook al op zoek voor onze wintervakantie in november 😀

dolfje
    Participant

Goedemorgen. Op zich best ok geslapen maar ik hoest nog wel. Moet dadelijk werken maar  gelukkig maar tot 2 uur.

Vanavond krijg ik bezoek maar ben morgen gelukkig vrij. Dan wel weer twee dagen werken.

Dit weekend geen gefeest alleen zondag naar Rosada een wok ruilen. Het ding wiebelt( we koken keramisch) en ik krijg hem op de kookplaat uiteraard niet goed in gebrand terwijl hij er wel geschikt voor moet zijn. Ja zeggen ze via de mail kan je niet met de pan naar iemand die op gas kookt. 🤔 als ik een pan koop die geschikt is voor keramisch verwacht ik dat de voorbereidingen ook op keramisch moeten kunnen.. En ik heb precies gedaan wat er stond al hebben ze op hun site een andere manier.

Een miskoop dus.

Pien
    Moderator
    Topic Starter

Goedemorgen
    @nlies heb jij wel een bepaalde regelmaat ondanks dat je niet op de klok hoeft te letten, of zet je geen wekker en zie je wel wanneer dat je wakker wordt?
    Het is maar goed dat ik de 1 april grap van de frikandellenspread heb gemist, daar was ik vast ingetrapt want dat is wel iets voor op zoon zijn boterham
    @vlaamsevink je gaat ook gewoon door zeg, en nieuw nachtlampje en gelijk weer verder met je nachtkastjestoren
    Heeft jouw vader al een beetje zijn draai kunnen vinden als gepensioneerde, misschien zou je samen met hem eens een knutselproject kunnen doen of werken jullie niet graag samen?
    Fijn dat je goede herinneringen aan je schooltijd hebt al lijkt het me ook wat lastig voor je omdat je schrijft dat je de toekomst toen een stuk zonniger zag
    De huizenprijzen zijn idd niet leuk meer, is er voor jou ook geen mogelijkheid om iets te huren?
    @nummerzoveel wat vervelend dat je zo’n jetleg gevoel hebt bij het verzetten van de klok, jij zou er dus ook niet rouwig om zijn als het wordt afgeschaft.
    Wat goed dat je weer een redelijk gevulde werkweek hebt en het is dus nog even spannend of je de nieuwe opdracht ook binnen haalt.
    Ik moest donderdag nog aan je denken ik hoorde s’avonds de vuilniswagen rijden en bedacht me dat ik de papierkliko niet had buiten gezet, ik ben dus op een drafje op mijn sokken naar buiten gerend om de wagen even te laten wachten zodat man (in joggingbroek) snel de kliko kon pakken
    @dolfje mooi dat je haar weer op kleur is
    Ik kan me zo helemaal voorstellen hoe jij aan het speuren bent naar de beste vakantie dealtjes, het zal zeker de moeite waard zijn en met wat je op de ene reis bespaart kan je weer mooi een ander tripje maken.
    Balen van je wok moet je weer terug
    Wat een vreemde redenatie dat je dan maar bij iemand anders je wok in moet branden, verkoop die dingen dan gebruiksklaar
    Beterschap met je hoest!

Ik heb gisteren de kledingvuilniszakken van zus doorgespit en er maar 2 shirtjes aan overgehouden.
    Alle andere kleding was mij te groot wat in dit geval positief nieuws is want zus is zo’n 15 kilo zwaarder dan ik
    Ik betrap mezelf er op dat ik weer teveel aan het snaaien ben dus ik begon me al wat zorgen te maken…maar het valt dus nog mee
    Vandaag een vrije dag waarin ik wat aan ga rommelen, vanavond een etentje met vrienden.

Moderator

NummerZoveel
    Participant

Goedemorgen 🙂

@dolfje, een inductiepan wordt na gebruik op gas juist onbruikbaar. Wat een idiote suggestie.

Sterkte vandaag. Gelukkig zit je haar weer goed, dat helpt toch altijd wel om je ietsje florissanter te voelen.

@pien, ik haat de klok verzetten, maar ik hou wel van langer licht, dus ik ben er nog niet over uit of ik één tijd wil. Het heeft allemaal zo zijn voor- en nadelen.

Wat jammer dat je maar 2 shirtjes vond in het “verrassingspakket” van zus. Maar de reden stemt dan wel weer tevreden 😉

Ik ben net weer wat kilo’s kwijt, maar moet er nog veel meer kwijt. En eigenlijk heb ik nu amper iets fatsoenlijks om aan te trekken, want alles is te krap. Voor mijn opdrachten zou ik moeten shoppen, maar ik vind het dan ook weer zo zonde van het geld, omdat ik hoop het niet lang te passen. Lastige dilemma’s!

Ik heb vandaag een dagje helemaal niks doen op het programma. Dat “veel rust nemen” kwam er de afgelopen week natuurlijk niet van door de opdracht en de hopelijk aanstaande opdracht, dus dat probeer ik vandaag wat in te halen.

Fijne dag allemaal!

NummerZoveel
    Participant

En ik ben net gebeld dat de nieuwe opdracht het niet gaat worden. Jammer! Maar ja, dat is het leven van een ondernemer, dus even balen en weer door. 🙂

nlies
    Participant

@Nummerzoveel, jammer succes volgende keer
    @Pien, nee ik zet geen wekker als ik geen afspraak heb ergens ‘s morgens. Met het gevolg dat ik er nu pas zo’n half uur uit ben.Te laat naar bed, slecht geslapen, maar dat ligt niet echt aan de zomertijd want dat heb ik het hele jaar.
    Ik zou ook nog eens naar Rosada moeten om een kleinere pan te kopen

nlies
    Participant

@Dolfje, zou je wel echt zondag die wok gaan ruilen? Hou er rekening mee dat het met Pasen daar vreselijk druk kan zijn.
    oeps zit een week te vroeg, volgende week pas Pasen

dolfje
    Participant

@Dolfje, zou je wel echt zondag die wok gaan ruilen? Hou er rekening mee dat het met Pasen daar vreselijk druk kan zijn. oeps zit een week te vroeg, volgende week pas Pasen

Haha ik zag de melding van dit bericht in mijn mail maar kon even niet reageren en was echt in de war.

Viewing 25 posts - 1 through 25 (of 168 total)

You must be logged in to reply to this topic.