Stamtafel deel 7

Forums De Kantine Stamtafel deel 7

This topic contains 522 replies, has 7 voices, and was last updated by  dolfje 1 day, 7 hours ago.

Viewing 23 posts - 501 through 523 (of 523 total)
  • Author

dolfje
    Participant

Goedemorgen

@Pien nee het festival is komend weekend en dan zijn helaas de weerberichten minder gunstig.

nlies
    Participant

@Vlaamsevink, 15 augustus is toch ook nog een feestdag bij jullie? wat die bloempotjes betreft, weet niet of ze voor de eeuwigheid bestemd zijn, maar of een stukje plastic of folie onder in het potje of volstorten met gips en daar de bloemen in zetten voor het uitgehard is.

Ik kreeg een mailtje van de taallesmevrouw dat ze nog niet genoeg deelnemers hebben en dus nu beginnen met de 2 vrijwilligers die ze hebben. Ik denk zo dat de markt zo langzamerhand wel verzadigd is, net zoals alle actieprogramma’s tegen eenzaamheid, daar verzinnen ze ook steeds iets nieuws voor, en dat werkt ook niet.Komen alleen maar mensen op af die al contacten genoeg hebben.

Deze week ga ik het weer druk krijgen met de boeken en platen/cd/dvd/markt. Zaterdag is het weer verkoop dus dan moeten de tafels weer vol staan. Hoop dat het gaat lukken op de nieuwe locatie.

dolfje
    Participant

Zo ik heb vanmorgen eerst zitten appen met een vriendin die op vakantie gaat en toen ben ik gaan sporten en boodschappen. Daarna even wandelingetje gemaakt inclusief Pokémon gespeeld en net bed verschoond , gestreken en badkamer en wc gedweild dus genoeg gedaan vind ik. Straks werken en dan nog 2 dagen en dan lekker lang weekend.

Pien
    Moderator
    Topic Starter

Goedenavond,
    @vlaamsevink, je zou voor je papieren bloemenproject ook oase (steekschuim) kunnen gebruiken.
    Ik weet niet of ze in België de Action hebben want daar kan je dat goedkoop halen.
    @dolfje, hopelijk blijft het aankomend weekend droog regen en in een tent verblijven is nu niet echt een ideale combinatie.
    @nlies, jammer dat de taalles niet meer mensen trekt.
    Je zou toch verwachten dat er vooraf gekeken wordt er er wel vraag naar is.
    De markt is nu toch voor de tweede keer op de nieuwe locatie?
    Wellicht dat nu meer mensen een kijkje komen nemen.

Ik ben gisteren en vandaag weer druk in de tuin geweest.
    Bij het opgraven van de goot kwam ik tot de ontdekking dat de fundering van de aanbouw direct onder de oude bestrating ligt.
    Niet handig aangezien de nieuwe bestrating veel dikker is, man mag zich dus nuttig maken en weer gaan bikken.
    Toen ik vandaag de bestrating rondom de aanbouw aan het weghalen was besloot ik die gelijk maar voor het hek van bomenbuurman te leggen (buurman wilde de oude bestrating wel hebben wat ons een hele hoop ritjes stort bespaart).
    Maar goed ik was zo fanatiek bezig (omdat het natuurlijk weer NU moest) dat ik uiteindelijk 158 stoeptegels (ja, ik heb ze geteld) bij buurman heb geparkeerd.
    De laatste 50 lukte me echt niet meer en ook de stoepbanden en laatste grindtegels heb ik voor zoon laten liggen.
    Zoon heeft vanavond de rest eruit gehaald en de tuin lijkt nu op een mijnenveld.
    Morgen ga ik alle spullen voor de lijngoot halen en dan kan man die morgenavond leggen en aansluiten als ik op de hondentraining ben.
    Ik heb zo’n vermoeden dat ik morgen verder niet heel veel meer ga doen…de tegels waren toch best wel zwaar.

Moderator
    Vragen? Problemen? --> mods@sayswho.nl

Soms praat ik tegen mezelf, dan moeten we allebei lachen.

vlaamsevink
    Participant

Nlies, beetje jammer dat het taallesplan een beetje inzakt, al lijk je wel voldoende andere bezigheden te hebben om je niet te hoeven vervelen! 😉 Alvast veel succes gewenst met de markt!

Stukje plastiek of gips voor de bloempotjes: daar had ik ook al aan gedacht, maar ze willen het graag milieuverantwoord doen en het mag ook niet al te veel kosten – het zijn niet meteen de favoriete oplossingen geloof ik. Ze bedoelen het goed hoor, bij dat goeie doel… al lijken ze soms eerder te weten wat ze niét willen dan wél. Pien, Actions hebben we, Oase ken ik niet van naam maar ik weet wel wat je bedoelt, misschien moest ik eens gaan kijken hoeveel het ongeveer kost.

Met 15 augustus als feestdag heb je gelijk hoor – moederdag, al geloof ik dat dat op die datum voornamelijk in het Antwerpse gevierd wordt. Ik had me met dat feestdagenoverzicht eventjes beperkt tot de dagen die iets te maken hebben met het land (of delen daarvan).

Pien, jij bent aardig beziggeweest met die tegels! Je doet zo veel in de tuin dat het me verbaast dat je er af en toe nog aan toe komt om ook binnenshuis werk te verzetten. 😉

Busritje naar een schoenenwinkel in de buurt, op zoek naar nieuwe sloffen want mijn huidige paar is ijverig aan het desintegreren. Dat deed ik nu want juli is koopjesmaand in België, dus als het goed is leuke kortingen. Helaas, ik vond maar één paar in mijn maand, en de kortingformule bij deze winkel bestond eruit dat je twee paar meekreeg voor de prijs van een.

Ook nog vluchtig naar sandalen gekeken, want ook die beginnen bij mij tekenen van verval te vertonen. Tien procent korting op prijzen tussen zestig en zeventig euro, mwah. Thuis bleek dat Amazon ze had voor 32 euro… toch weer paar uur over nagedacht, want zo heel erg dringend hoef ik mijn sandalen nu ook weer niet te vervangen… Toen het avond was, bleek de prijs alweer gestegen tot 38 euro. Ha, dan wachten we wel weer wat langer. Blijkt dat mijn huidige sandalen trouwens al sinds 2013 meegaan, dat is langer dan ik dacht!

NummerZoveel
    Participant

Goedemorgen allemaal!

@vlaamsevink, je gaat lekker met je kistjes, zo tussen alle vrijwilligersklussen, feestdagen en winkeluitjes door. Welke kleur worden ze eigenlijk?

En heb je die 7 euro van het niet gekochte DVD’tje ook echt in de spaarpot gestopt? Mij motiveert dat altijd om meer te sparen, als je het echt apart zet en je het bedrag letterlijk ziet groeien. Laat je het gewoon in je knip of op je lopende rekening, dan lijkt het al snel op te lossen in het huishoudgeld.

@pien, pas jij wel goed op jouw lijf? Die tuin heeft wel heel veel voeten in de aarde, als ik dat zo lees. Ik snap dat het af moet voordat de stratenmaker komt, maar jouw rug moet uiteindelijk nog wat langer mee.

@dolfje, ligt alles inmiddels klaar voor de kampeertrip? Wat een heerlijke manier om je nieuwe “vrijdagavond vrij” rooster in te luiden. 🙂

@nlies, wat jammer van die taallessen. Jij stak er toch ook al wat tijd en energie in met die cursusavonden.

Succes met de opbouw, verkoop en afbouw komend weekend!

Ik heb er weer drukke dagen op zitten. Ik heb veel gewerkt en over werk gedacht, zondag heb ik het huis nog even tussendoor gepoetst (dat kon echt niet langer uitgesteld worden) en gister een intensieve werktrip gehad door de files.

Ik vertrek altijd ruim op tijd op basis van actuele reistijd en evengoed kwam ik pas op het laatste moment binnen hollen. Ik vind dat altijd zo stressvol, als je dan in de auto die aankomsttijd op je navigatie steeds verder op ziet kruipen.

Mijn rug trekt files en binnendoorwegen ook heel slecht, dus ik was gebroken toen ik weer thuis kwam. Ik heb gistermiddag dus maar een spijbelmiddag ingelast, en ben lekker naast puberpup (die doodmoe was van het waken) op bed gekropen.

Vandaag wordt ook weer een lange dag. Vanavond staat er 4 uur buiten de deur werken op het programma, en tot die tijd ben ik bezig met de laatste voorbereidingen en heb ik ook nog wat telefonische overleggen tussendoor. Maar, ik zit nog steeds in de positieve “flow”, dus dat is wel heel fijn!

Nu eerst maar even douchen en goed wakker worden.

Fijne dag allemaal!

nlies
    Participant

Och ik zie wel wat het wordt met die lessen, sta op de reservelijst. En ik was ook wel verbaasd dat er in deze wijk ook een taallesgroep zou komen, Er zijn er al minstens 4 en dit is nu ook weer niet zo’n wereldstad . Maar ja iedereen wil zijn eigen plannetje maken en denkt de ultieme oplossing te hebben. Las vandaag in de krant dat de gemeente eindelijk wakker wordt en zegt dat alle particuliere initiatieven voor armoedebestrijding maar eens samen moeten gaan werken en ruimtes moeten delen. Oorzaak was dat er nogal wat groepen vragen om opslagruimte voor goederen, en daarbij ruimte willen voor kantoor, ontmoetingen en bezigheden. En zo zijn er ook nogal wat initiatieven tegen de eenzaamheid. Je kunt het hier hartstikke druk hebben als arme of eenzame om aal die projecten te bezoeken 😉
    Ik kwam gisteren bij het uitpakken een hele serie boeken van Terry Pratchett tegen, waarvan ik er 2 nog niet had, dus mijn markt is al geslaagd 😉
    Direct het stoofvlees eens opzetten, en dan gaan kijken of ik nog wat op de markt kan doen (ze waren al heel ver gisteren) dan is het vlees bij terugkomst wel gaar. Ik kook elektrisch dus dat durf ik wel alleen te laten)
    verder voorlopig geen nieuws, succes iedereen met zijn of haar bezigheden, tot later

dolfje
    Participant

Goedemiddag allemaal, ik had een slechte nacht en werd wakker met hoofdpijn dus de plannen voor vanavond afgezegd. Beter ook met de komende weekend wat er aan komt. Misschien dat we toch morgenavond al naar het festival gaan omdat het weer vrijdag nogal buiig wordt. De tent kan maar vast staan denken we zo. We beslissen dat morgenavond.

Voorzichtig met je rug @Pien met het tillen van al die stenen!

NummerZoveel
    Participant

@nlies, wat gaaf dat je die boeken vond! En lekker, draadjesvlees!

@dolfje, ik weet niet hoe het weer nu bij jullie is, maar hier is het al buiig 🙁 Ik wens jullie droog weer en heel veel plezier!

Ik heb verder niet zoveel te vertellen, ik kwam alleen even bijlezen 🙂

dolfje
    Participant

Hier schijnt al de hele dag de zon @NummerZoveel! Ik hoop echt dat wij morgen redelijk weer hebben… ik weet gewoon niet wat ik aan kleren mee moet nemen, het is best benauwd hier.

vlaamsevink
    Participant

Ik vind het ook fijner om ruim op tijd te arriveren, NummerZoveel. Maar ja, er zijn zoveel externe factoren en die heb je meestal niet in de hand!

Nlies, leuk dat je meteen al voor jezelf wat leuke boeken bent tegengekomen. Zoiets zou ik beslist een fijn pluspunt vinden als ik zelf zulk vrijwilligerswerk zou doen!

Dolfje, hopelijk ben je snel van de hoofdpijn af. Hier is het qua weer ook bedrukt…

De avond heb ik zoekgemaakt met het liedjesprogramma dat door de gemeente werd aangeboden in het kader van de Vlaamse feestdag. Even nog dacht ik dat onze burgemeester van Vlaams-nationalistische signatuur een keertje zou afzien van de Vlaamse Leeuw, maar iemand herinnerde hem op het nippertje en er werd alsnog gezongen. Ach, als een hele zaal een bepaald nummer gaat zingen dan krijg ik spontaan zin om een ander deuntje in te zetten, maar ik heb weer eens gedaan alsof ik welopgevoed ben en heb gewoon m’n mond gehouden. Hopeloos braaf ben ik soms.

dolfje
    Participant

Grrr ben alweer wakker. Irritant want de komende nachten worden ook kort. Ik meld me maandag weer!

Pien
    Moderator
    Topic Starter

Goedenavond,
    @vlaamsevink jij wordt slapend rijk, naast de 7 euro van je niet gekochte dvd bespaar nu nu weer 32 euro ( of 38..) op je niet gekochte sandalen 🤪
    @nlies, leuk dat je twee titels van Terry Pratchett hebt gevonden die je nog niet had!
    Dat is een voordeel van vrijwilliger zijn je hebt eerste keus 😉
    @nummerzoveel, fijn dat je nog steeds in je positieve “flow” zit 😃
    Je klinkt wel erg druk, vergeet je niet af en toe een snipperdag te nemen.
    @dolfje, balen dat je weer zo beroerd slaapt ☹
    Hopelijk is het festival terrein nog fatsoenlijk begaanbaar na de stortbuien van vandaag.
    Morgen geven ze maar een klein beetje regen dus ik wens jou veel plezier!

De afgelopen dagen weer druk bezig geweest.
    Ik dacht afgelopen woensdag eens even heel weinig te doen maar toen ik eenmaal uit bed met mijn kopje koffie op de bank zat kon ik de stofzooi om me heen niet langer aanzien 😫
    De dag dus doorgebracht met een emmer sop en de stofzuiger.
    Donderdag werken, na mijn werk naar de kapper en bij thuiskomst de tuin weer in om nu toch echt de haagjes te verplaatsen…
    Vandaag na mijn werk naar de bouwmarkt om al het aansluitmateriaal voor de goot te halen..
    Ik ben het onderhand spuugzat, woensdag heel het huis gesopt en het ziet er nu al weer uit alsof ik maanden geen vinger heb uitgestoken dankzij het mijnenveld buiten 😢

Morgenochtend gaan we met zus en aanhang naar een klimbos, ik ben benieuwd of ik daar zonder kleerscheuren door kom 🙃
    In de middag moet man naar de kapper maar daarna zullen we toch echt de goot moeten plaatsen.

Moderator

NummerZoveel
    Participant

Goedemorgen allen,

@dolfje, ik weet niet waar jullie nu uithangen, maar ik duim heel hard dat het zonnetje bij jullie is blijven schijnen.

@vlaamsevink, ken jij de boeken over Hendrik Groen, die oude man in het bejaardenhuis die weigert om zich nog langer te gedragen zoals het hoort? Ik stel me zo voor dat jij later ook een Hendrik Groen wordt. Als die jaren zo braaf geweest, en dan op het eind die schade nog even flink inhalen 😉

@pien, waarom sop je jouw hele huis als het buiten nog zo’n chaos is? Dat is toch doodzonde van al die energie? Nu niks meer doen totdat het buiten klaar is, hoor.

Wanneer komt de stratenmaker eigenlijk? Ik hoop een beetje snel?

Nou ja, je kunt in elk geval wat frustratie eruit klimmen vanochtend 😉 Durf je zelf mee te klimmen?

Ik was ook weer vroeg wakker vandaag, maar ik sliep ook vroeg, dus dan vind ik dat niet zo erg. Ik voel me best uitgerust nu. En ik geniet van een snurkend warm lijfje dat heel tevreden dicht tegen me aan ligt. Ik was natuurlijk veel weg afgelopen week, en dan is puberpup nog knuffeliger dan normaal.

Ik werd wakker van buikpijn omdat ik gister pizza had gegeten. Veel te vet, maar soms kun je er echt eens zin in hebben en dan ga ik tegen beter weten in toch overstag. Nou ja, ik hoop maar dat al die calorieën niet blijven plakken wanneer je lichaam het eten niet goed verwerkt 😉

Was het trouwens bij jullie ook zulk noodweer gister? Het heeft hier uren achter elkaar geonweerd (en heel dichtbij, brrr) en er kwam ontzettend veel water naar beneden. Nou ja, wel fijn voor de plantjes natuurlijk.

Ik heb voor het weekend verder geen plannen, en dat is wel heel fijn na alle drukte van de afgelopen weken. Het was elk weekend wel wat met verplichtingen of werk. Dit weekend wordt het dus veel chillen en vooral niet te veel doen.

Fijn weekend allemaal!

vlaamsevink
    Participant

Pien, is het nog gelukt met die goot? Hopelijk blijft het huis daarna lange tijd prachtig schoon!

NummerZoveel, geen Groen gelezen maar ik heb wel de TV-bewerking gezien. Ik was toen aan het bureau bezig… dat heb ik met wel meer meubelstukken, ik zie ze staan en dan weet ik weer welk TV-programma ik op de achtergrond had lopen terwijl ik eraan bezig was. 🙂

Verder veel plezier met je rustige weekend, dat gebeurt niet zo vaak dat je het rustig hebt (al verwacht ik nu wel een beetje dat je een volgende keer komt melden dat je toch nog snel wat werk hebt verzet).

Vrijdag langsgeweest bij oma en vandaag thuis gras gemaaid. En verdomd, alweer een DVD’tje niet gekocht! Zo word ik nog eens miljonair…

NummerZoveel
    Participant

Wat grappig, Vlaamsevink, dat je op die manier meubelstukken associeert met tv-programma’s.

En alweer een DVD’tje niet gekocht. Als jij zo doorgaat, dan kun je met een week of wat al op vakantie. 😉

Aan deze kant gaat het so far so good; ik heb niet stiekem toch gewerkt, ik heb ook geen plannen om te werken, en ik ben heerlijk aan het luieren.

Fijne zondag allemaal!

Pien
    Moderator
    Topic Starter

Goedenavond,
    @nummerzoveel, je weekend klinkt heerlijk rustig dat is ook wel eens nodig.
    Buikpijn van de vet eten herken ik wel maar soms moet je gewoon zo’n vette hap wegwerken en neem je de consequenties op de koop toe 😛
    @vlaamsevink, als je over een aantal jaar miljonair bent van al die niet gekochte DVD’tjes wil je toch nog wel met ons omgaan he?
    Wij waren er tenslotte al voor jouw rijkdom 😂
    @nlies, was de markt een succes?
    @dolfje, hopelijk hebben jullie niet al teveel nattigheid gehad het weekend ☔
    Hebben jullie het naar je zin gehad?

Zaterdagochtend zagen man en ik nogal tegen ons klimbos bezoek op met in ons achterhoofd het werk wat we nog in de tuin moesten doen.
    Het klimbos bezoek was een kerstcadeau en na lang zoeken was er eindelijk een datum waarop we allemaal konden, afzeggen was dus geen optie.
    Toen we onderweg waren kreeg man een berichtje van de stratenmaker dat hij de afgesproken datum (aankomende dinsdag) niet ging redden, de klus waar hij nu mee bezig was liep uit 😱
    Dat droeg nu niet echt bij aan ons humeur 😇
    Maar goed eenmaal daar aangekomen toch maar het veiligheidstuig aangesnoerd en de bomen in geklommen en uiteindelijk hebben we het allemaal erg leuk gevonden 😊
    Ik heb wel wat blauwe plekken opgelopen maar het was zeker voor herhaling vatbaar.
    Zus haakte na de eerste route af maar zoon, man, nichtje en ik hebben 4 routes gedaan waaronder een tokkelroute (een kabelbaanidee).
    Zoon heeft ook de bungee/vrije val nog gedaan maar dat was iets te hoog gegrepen voor mij 😮
    Bij thuiskomst toch maar even de stratenmaker gebeld wat dan nu de bedoeling was 😞
    De klus waar hij nu mee bezig is moet dus af en morgen kan hij ons vertellen wanneer hij aan de klus bij ons gaat beginnen.
    Tsja dat moet dan maar, buiten dat hebben we weinig keus ik kan wel opspelen maar dan loop ik het risico dat hij het helemaal afblaast en zie in deze tijd maar eens iemand anders te vinden 😩
    Vandaag weer een drukke maar leuke hondentraining gehad waarbij het zelfs droog is gebleven.
    Man heeft in de tussentijd de goot aangelegd dus dat klusje is nu eindelijk ook getackeld 👍
    Morgen weer koffie bij moeders en op stap met zus ☕

Moderator

nlies
    Participant

@Pien, de markt bracht minder op dan vorige keer, maar na omstandigheden is 4500 toch niet slecht. We waren gewoon verwend de laatste keren met opbrengst rond de 6000. het is voor iedereen wennen, voor ons en voor de kopers die vrijdagavond al voor de deur stonden en onverrichter zaken naar huis moesten.
    Ik zou het trouwens doodeng vinden, in bomen klimmen. Ik heb niets tegen hoogtes om tegen aan te kijken, maar in de diepte kijken vind ik een stuk minder.
    Heb mijn Pratchett boeken intussen uitgelezen, en ben aan een Dan Brown begonnen, die ik ook maar meegenomen heb. Verder weinig tot niks gedaan. Van de week toch mezelf eens toespreken dat ik wat huishoudelijke klussen ga doen.
    @Vlaamsevink, je hebt heel wat bespaard aan dvd’s door niet hier te komen, volgens mij waren er weer genoeg te koop.
    Verder geen nieuws, tot laters maar weer

NummerZoveel
    Participant

Goedemorgen allen,

@watje, hoe is het met jou?

@coolpack2, ik hoop dat met jou ook alles goed gaat?

@dolfje, hoe was het weekend? Hebben jullie het leuk gehad?

@pien, wat balen van de tuinman. Werken jullie zo hard om alles op tijd af te krijgen, en dan dat. Ik ga voor jullie duimen dat de vertraging meevalt.

Stoer hoor, 4 parcours! Ik denk niet dat ik het zou durven 🙂 Ik heb ooit geleerd dat ik geen hoogtevrees heb maar valangst, en dat komt toch wel op hetzelfde neer zo hoog in de bomen!

@nlies, dat is wel een stevig verschil in opbrengst zeg. Lag dat aan de nieuwe locatie of aan de veranderde openingstijden? Maar goed, 4500 euro is evengoed een mooie bijdrage voor het goede doel, toch?

Ik heb het van het weekend zoals voorgenomen echt rustig gehouden. Zelfs toen man ging stofzuigen bleef ik op de bank hangen.

Je zou denken dat ik dan uitgerust aan de nieuwe week begin, maar helaas was vannacht weer eens een dramanacht. Ik sliep vroeg, maar werd om 23.10 uur wakker van de buren die de plasticbak nog even bijvulden en naar straat rolden. Daarna viel ik pas na 1 uur weer in slaap, om vervolgens om half 4 weer wakker te worden van schuddende kriebeloortjes. Ik versliep me daardoor bijna voor de fysio en werd pas door de tweede wekker wakker. Kortom, ik startte de week doodmoe en gestresst!

Ik lig nu even bij te komen op bed, met een snurkend warm lijfje over me heen gedrapeerd en een kopje koffie naast me op het nachtkastje. Gelukkig zakt de stress en helpt de koffie om me weer wat fitter te worden, dus na de valse start doe ik straks een frisse nieuwe poging om de week goed te beginnen 😉

Fijne week allemaal!

dolfje
    Participant

Goedemorgen allemaal, we hebben het overleefd ! Waren er vrijdagmorgen vrij op tijd en onze vriend had een plekje vrijgehouden voor onze tent dus we sloten bij hun aan. Gelukkig hadden zij een partytent meegenomen dus dat kwam van pas tijdens de regenbuitjes. Op zich was het te doen met de regen, dankzij die tent dus. En een keer op het festivalterrein de poncho aangetrokken en een keer in de tentstage gaan schuilen. Verder was het prima. Ontzettend gezellig en ook leuke optredens gezien. Nu net in bad geweest en ik lig op bed series te kijken. Ben nu niet brak, zaterdag wel en gisteren ook wel wat maar heb wel overal pijn. De eerste nacht was mijn luchtbed zo lek als een zeef. Gelukkig hadden we een reserve bij ons. Vandaag en morgen zijn we fijn nog vrij.

vlaamsevink
    Participant

Pien, ik denk niet dat zo’n klimbos iets voor mij zou zijn. Ik blijf liever met beide voeten op de grond. 🙂

Hopelijk komt die stratemaker binnenkort dan toch nog langs!

Nlies, ja, misschien kan ik me maar beter niet wagen aan markten waar een hoop schijfjes te koop aangeboden worden! Raken jullie ze nog een beetje kwijt? Over Britse kringlopen lees ik dat ze daar DVD’s vaak zo goed als gratis moeten weggeven om ervan af te komen…

NummerZoveel, wat jammer dat je een mindere nacht had. Gelukkig stond er deze keer overdag niet al te veel op het programma, dan maakt het toch wat minder uit…

Dolfje, ik kan je een hotel met keurige bedden van harte aanbevelen. 😉

Nu ik een aantal planken tegelijkertijd heb aangehaald probeer ik een aantal kistjes tegelijkertijd in elkaar te steken… acht stuks, om precies te zijn. Als het goed is scheelt het nogal of ik een bepaald toestel één dan wel acht keer tevoorschijn moet halen en zo, dus ik hoop dat deze aanpak de productie wat versnelt.

Uit het niets een bericht gekregen van iemand die in het buitenland woont en die vraagt of we nog eens zullen afspreken als ze binnenkort in het land is. Onverwacht en leuk, zo hebben we het graag. 🙂

NummerZoveel
    Participant

Goedemorgen allen,

@dolfje, wat fijn dat het toch mee is gevallen met het weer. En zo handig, vrienden met een partytent! Als je dat soort vrienden niet van thuis meeneemt, dan kun je zulke vrienden altijd maar beter zo snel mogelijk maken op een festival. Nu nog wat vrienden met reserve luxematrassen, en dan zit je de volgende keer helemaal gebakken 😉

Geniet van je vrije dag vandaag!

@vlaamsevink, je bent dus hard op weg om massaproducent te worden? Dat had ik nou nooit achter je gezocht! 😉

Wat gezellig, zo’n onverwacht bericht uit het buitenland. Onverwacht gaat altijd op zijn best, zeggen wij hier in NL. Ik hou er van, dat soort spontane sociale afspraken!

Ik heb vannacht goed doorgeslapen, al was ik wel weer vroeg wakker. Maar ik zal zo’n 6,5 uur hebben geslapen, dus dat kan slechter.

Ik heb gister uiteindelijk toch nog flink wat gewerkt. Dat kwam vooral door een nieuwe cursus waar ik me voor op heb gegeven en hopelijk vandaag mee kan starten. Er bleek een vragenuurtje via conference call te zijn waar ik alvast voor uitgenodigd werd, en ik werd positief verrast doordat ze hun studenten veel meer persoonlijke ondersteuning bieden dan ik had verwacht. Leuk!

Vandaag beginnen we de dag met een lange vergadering waar ik weinig trek in heb, daarna een rapport afschrijven, en daarna hopelijk aan de cursus 🙂

Fijne dag allemaal!

dolfje
    Participant

Goedemorgen.

@vlaamsevink je kan op de festival camping ook ingerichte tenten en tipi’s huren of een huisje op een bungalowpark maar dan wordt het nog duurder dan het al is. Gelukkig hadden wij dus een reserve luchtbed bij ons.

Ik heb nu nog steeds wel overal een soort van spierpijn en vermoeidheid. Heb daar waarschijnlijk de rest van de week wel last van en moet deze week ook op zaterdag nog werken helaas.

Maar man heeft storingsdienst dus deze week is het weekend zonder plannen. Ff bijkomen😃

Viewing 23 posts - 501 through 523 (of 523 total)

You must be logged in to reply to this topic.